ایمیل مارکتینگ

۸۶ بازديد
از کجا شروع شد؟
اولین ایمیلی که توسط ری تاملینسون در سال 1971 یا 1978 بسته به منبع شما ارسال شد ، آغاز دوران ارتباطات مدرن را مشخص کرد. این پیام چیز خاصی نبود ، یک سری اعداد و حروف که بیشتر شبیه یک رمز عبور بودند تا یک پیام ، اما اهمیت آن عمیق بود.

ایمیل مارکتینگ

این ایمیل از رایانه ای به رایانه دیگر ارسال می شد و از طریق شبکه ای از ماشین ها حرکت می کرد که برخلاف اینترنت امروزی نیست. تاملینسون همچنین نماد "@" را در آدرس های ایمیل به جهان معرفی کرد.

گری تورک ، مدیر بازاریابی Digital Equipment Corp ، اولین ایمیل تجاری را سالها بعد ارسال کرد ، جایی که پیام به لیستی از آدرسهای ایمیل رسید. و اما ، بازاریابی ایمیلی متولد شد. فقط چند صد نفر در لیست بودند ، اما این برای تورک کافی بود تا گوشته "پدر هرزنامه" را ادعا کند.

امروز ، ما با کمپین های بازاریابی ایمیلی غرق شده ایم ، و بله ، برخی از آنها هنوز هم ناخواسته به نظر می رسند ، اما نمی توان انکار کرد که یک پیام خوب می تواند بر مشتریان شما تأثیر بگذارد-چه برسد به CRM و پرورش سرب.

بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کند تا برای تبلیغ نام تجاری خود و افزایش فروش با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. شما می توانید کارهای زیادی را با ایمیل ها انجام دهید ، مانند فروش محصولات ، به اشتراک گذاشتن برخی اخبار ، افزایش نرخ ترک سبد خرید خود یا بیان داستانی.

با ایجاد کمپین Mailchimp ، پیدا کردن الگوهای مناسب ایمیل برای هر پیامی - خواه از مشترکین جدید استقبال کنید ، یا مشتریان را از فروش مطلع کنید ، یا برای کسی تولدت مبارک آرزو کنید.
آیا بازاریابی ایمیلی کار می کند؟
هنگامی که می خواهید چیزی در مورد نام تجاری خود به اشتراک بگذارید یا موارد خود را بفروشید ، بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای انجام این کار است.

در حقیقت ، یک مطالعه در سال 2015 توسط DMA نشان داد که به ازای هر 1 دلار خرج شده ، ایمیل به طور متوسط ​​38 دلار بازگشت سرمایه (ROI) دارد. وقتی خریداران آماده خرید چیزی هستند ، اغلب به دنبال ایمیل های فروشگاه های مورد علاقه خود هستند.

با این وجود ، مردم ایمیل های بیشتری را به طور مداوم دریافت می کنند ، و برجسته شدن در صندوق ورودی کامل می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که Mailchimp ابزارهای لازم برای درخشش را در اختیار شما قرار می دهد (بعلاوه ، ما نکات آزمایش شده و واقعی زیادی برای ارسال ایمیل های برجسته داریم) و توسعه کمپین های بازاریابی ایمیلی موثر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد بازاریابی ایمیلی ، آمار بازاریابی ایمیل ما را بر اساس صنعت بررسی کنید.

چگونه می توانم لیست ایمیل دریافت کنم؟
هنگامی که یک لیست مشترک مشترک ایجاد می کنید و از افرادی تشکیل می دهید که مایل به دریافت پیام های شما هستند (و عمداً تصمیم گرفته اند) ، بالاترین ROI را مشاهده خواهید کرد. اگرچه ایجاد یک لیست تمیز می تواند کار بیشتری در ابتدای استراتژی بازاریابی ایمیل شما انجام دهد ، لیست Mailchimp دارای ابزارهای داخلی است که در این راه به شما کمک می کند.

راه های زیادی برای یافتن افرادی وجود دارد که منتظر دریافت ایمیل های شما هستند ، اما ما برخی از آنها را که بهترین کار را انجام می دهند جمع بندی کرده ایم.

ایمیل مارکتینگ چیست

برای ایجاد یک لیست ایمیل:

یک فرم ثبت نام در وب سایت خود ایجاد کنید. وقتی مردم برای اولین بار به وب سایت شما می آیند و از آنچه می بینند خوششان می آید ، آنها راهی را می خواهند که از برند شما مطلع شوند. یک فرم برای ثبت نام در خبرنامه ایجاد کنید و یک پنجره بازشو برای جمع آوری داده های مشتری از بازدیدکنندگان خود نصب کنید.
از یک برگه ثبت نام خوب قدیمی استفاده کنید. چه در فروشگاه آجر و ملات شما باشد ، چه در رویدادی که میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، هنگامی که با افرادی که در کار شما مشغول هستند احاطه شده اید ، مکانی برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در اختیار آنها قرار دهید.
ثبت نام را از طریق رسانه های اجتماعی انجام دهید. اگر لیست ایمیل قابل توجهی ندارید (یا فقط دوست دارید آن را ببینید) ، اما از رسانه های اجتماعی زیادی استفاده می کنید ، به آن منبع ضربه بزنید. فرم ثبت نام خود را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
برای افزودن مشترکین بیشتر به لیست موجود:

برگزاری مسابقه یا ارائه تخفیف ما طرفداران زیادی داریم که به مردم انگیزه می دهیم تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند - و می دانیم که مسابقات جواب می دهد. سعی کنید برای مشترکان جدید خوش شانس یا برای اولین خرید یک کد تخفیف ارائه دهید.
اشتراک گذاری ایمیل های خود را آسان کنید. هنگامی که ایمیل های زیبا و جذاب ایجاد می کنید ، افراد زیادی با اطلاعات ارزشمند می خواهند آنها را به اشتراک بگذارند. Mailchimp ویژگی هایی (مانند دکمه های اشتراک گذاری و سازندگان پست های رسانه های اجتماعی) را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد ایمیل های خود را به سرعت پخش کنید.
از طریق Mailchimp یک صفحه فرود ایجاد کنید. صفحات فرود یک راه دیگر برای افزایش لیست ایمیل شما ارائه می دهند. با استفاده از بهترین تصاویر و محتوای خود ، صفحات فرود به مردم یک تماس واضح برای اقدام می دهند و ثبت نام ایمیل را به سمت بالا ، پیش می برند.
آیا می توانم لیست ایمیل بخرم؟
خیر. شما نباید یک لیست ایمیل خریداری کنید (و اگر از Mailchimp استفاده می کنید ، نمی توانید از یک لیست ایمیل خریداری شده استفاده کنید).

چگونه اولین کمپین بازاریابی ایمیلی خود را در 4 مرحله راه اندازی کنید
1. نرم افزار بازاریابی ایمیلی مناسب را انتخاب کنید
اولین قدم یافتن ESP برای ارسال و مدیریت کمپین های ایمیل و مشترکین ایمیل است.

ابزارهای رایج ایمیل عبارتند از Sendinblue ، Mailchimp ، Constant Contact ، Convertkit ، Mailjet ، Mailerlite و HubSpot - به چند مورد.

با وجود صدها ESP در بازار ، سخت است بدانید کدام یک برای تجارت شما مناسب است. و به راحتی می توان با زنگ ها و سوت های براق که احتمالاً به آنها احتیاج ندارید (به هر حال هنوز نه) ، مکیده شد.

نیازهای خود را ارزیابی کنید. بین ویژگی های ضروری و ویژگی های خوب داشتن تفاوت قائل شوید. لیستی تهیه کنید.

در اینجا چند سوال برای محدود کردن همه موارد وجود دارد:

بودجه شما چقدر است؟ اگر بسیار محدود است ، خدمات ارزان بازاریابی ایمیلی باید نقطه شروع شما باشد.
قصد ارسال چه نوع ایمیل هایی را دارید و هر چند وقت یکبار؟ این به شما حجم ایمیل مورد نیاز شما (یعنی تعداد ایمیل های ارسال شده) را نشان می دهد.
اگر قبلاً لیستی از مخاطبین انتخاب شده دارید ، چند نفر وجود دارد؟
هنگام طراحی ایمیل ها ، مهارت شما در چه سطحی است؟ اگر کاملاً مبتدی هستید ، ویرایشگر ایمیل را بکشید و رها کنید زیرا استفاده از این آسان ترین است. الگوهای ایمیل نیز مفید خواهند بود. برعکس ، اگر ترجیح می دهید ایمیل ها را از ابتدا کدگذاری کنید ، مطمئناً به دنبال ویرایشگر HTML هستید.
آیا برنامه ای برای ایجاد گردش کار ایمیل خودکار دارید؟ ببینید ESP بالقوه از نظر اتوماسیون بازاریابی ایمیلی چه چیزی ارائه می دهد. برخی از راه حل ها تنها پاسخ دهندگان خودکار اولیه را ارائه می دهند.
اگر کسب و کار شما با شخصیت های خریدار مختلف ارتباط برقرار می کند ، چه قابلیت های تقسیم بندی ارائه می شود؟
آیا کسب و کار شما ایمیل های معاملاتی ارسال می کند (توجه داشته باشید که اینها بازاریابی ایمیلی محسوب نمی شوند). برخی از افراد دوست دارند این ایمیل ها را با سرویسی جداگانه مدیریت کنند ، برخی دیگر همه ایمیل های زیر یک سقف را با ابزاری مانند Sendinblue ترجیح می دهند.
همچنین ایده خوبی است که نیازهای آینده خود را در نظر بگیرید. ESP که دوست دارید پیدا کرده اید؟ برخی شبیه سازی ها را انجام دهید: خوب ، اگر لیست من به X برسد ، هزینه این ESP چقدر است؟ اگر بخواهم X را به استراتژی خود اضافه کنم ، آیا این ESP دارای ویژگی پشتیبانی از من است؟

کمی پیش بینی خوش بینانه به آینده خوب است ، اما نباید از بین رفت. فعلا روی موارد ضروری تمرکز کنید.

قیمت گذاری بر اساس حجم ایمیل در مقابل قیمت گذاری توسط مشترکین
همانطور که در حال بررسی گزینه های مختلف هستید ، متوجه خواهید شد که اکثر ارائه دهندگان قیمت خود را بر اساس تعداد مشترکان تعیین می کنند.

بسیاری از راه حل های بازاریابی ایمیلی سعی می کنند شما را با برنامه های ورود ارزان برای تعداد کمی از مشترکان (اغلب 250 یا 500) فریب دهند. گرفتن؟ وقتی لیست شما از این محدوده فراتر رفت (مانند Mailchimp) ، قیمت ها به طور قابل توجهی جهش می کنند.

و امیدوارم لیست شما افزایش یابد ، زیرا این نوع نکته است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
برای ارسال نظر باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید
جهت عضویت اینجا کلیک نماید و یا برای ورود اینجا کلیک نمایید